oncontextmenu="return false"

Snäll Anne-Lie

men prutt i backen. rolig dag tycker jag iallafall utom att jag ska få hemringning för att jag pratar:S
- SO (tråkigt)
- NO (tråkigt som alltid)
- Slöjden ( lika rolig som alltid, fast jag behöve börja om för andra gången och det är stört)
- Lunch (helt ok)
-Matte (tråkigt, för jag fick inte prata nånting:()
- Engelska (bra efterssom vi fick sluta halv tre och Petro var jätte duktig:P hahaa)

Det blev typ kaos i våran klass på slutet av dan, för att våran NO lärare är "lite" konstig, för att han hade sagt att grupp ett fick gå hem. Men så skulle ju våran grupp stanna kvar. Och då blev vi assura, men snälla Anne-Lie gjorde så att vi bara fick ha engelska i en kvart:) Om nån timme ska jag på handboll och mamma ska skjusa mig idag<3 Haha imorgon är det tyska och vi vågar typ inte gå. För att förra gången så skälde han ju typ ut oss utan andledning och så sa vi det till Mojo och nu har han pratat med Peter, så det är ju lite smått pinsamt:P kväll måste jag typ öva på tyska läxan oxå för annars får vi kanske en till utskälning.....

puss<33

dagens outfit:
Röd munkjacka (stadium)
Vit linne (HM)
Jeans (Kaphol)
+ underkläder

 (klicka så blir bilden större)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0