oncontextmenu="return false"

Great Day!

Hejsan<3 Idag har det vart en as bra dag tycker jag. Först så hade vi SO och veckan nutids frågor men tjejerna losa med ett poäng. Sen så var det NO fast det var lika tråkigt som vanligt. Sen så hade vi slöjd och vi bytte platser. Jag fick sitta mellan Jonas och Joseph i stället för Jossan och Petro:( Och när Jonas skulle sy på symaksinen så losna den nålen och så flög han typ ner på golvet. Jag blev as rädd. Men han blev inte blind iallafall. Jag gjorde iallafall klart min lilla typ boll. Jag och Simon körde tävling om vem som satte mest bollar i sylådorna och jag vann stort:D Sen så var det lunch, inte så jätte äcklig. Sen så hade vi matte och jag, Jossan och Petro ligger as långt fram:P Sen så hade vi engelka och sen var det hemgång. Jag gick hem till Hanna och sen så åkte vi på handboll. Den var as kul, vet inte vf den bara var det. Imorgon blir det TSB<33 Och på fredag ska jag åka till Stockholm kl. 6 på morgonen. Mamma kommer att få bära mig till tåget. Nu ska jag kolla runt lite på andras bloggar och så...
Pusss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0