oncontextmenu="return false"

Plåga mig mer!

Hejsan! Idag har det vart en bra dag, förutom att jag var sur på en hela dag, vissa vet vrf och vem! Efter skolan åkte jag och Hannis till Hanna<333Jag kom på en ny film då, Hannis och Alexandra vilse i Ondesala:P Sen så gick vi och möte Hanna och så gick vi hem till henne. Sen så gick vi på Ica och köpte LITE saker. Sen så åkte vi på handboll. Vi vann mot killarna. Haha fattar vad pinsamt för dom att få tjejdäng. Imorgon ska jag åka till tåget halv 6 på MORGONEN, så jag måste typ gå upp 5. Som rubriken säger.... PLÅGA MIG MER! Jaja det ska iallafall bli as kul att åka till Stockholm. Höres kanske i morgon, me annars på söndag.
puuss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0