oncontextmenu="return false"

Sorry Forry!

Hejsan! Sorry forry att jag inte har skrivit på några dagar. Men jag har inte haft ork eller nåt att skriva om, men men.... Idag har det iallafall vart (trummvirvel)...... SKOLA! Överaskning va? Skolan var ju som vanligt. På matten fick vi öva inför provet och samma inför NO. Vi har haft 4 läxor denna vecka. Det är typ mer en vad vi hade på höstterminen. När jag kom hem tog jag ett äpple och satte mig och försökte få in SO:n i huvudet. Och det gick väl bra men sen tappade jag tålamodet och satte mig vid datorn. Imorgon har vi två prov. Åhh jag blir så arg på alla jäklans prov. Imorgon är det handboll! Åh jag vill inte ta bort fredag träningarna. Vi tackar alla som inte hör av sig at dom inte kommer på fredagarna. Men sen har jag ju tre fotbollsträningar att gå på oxå om jag vill. Men jag får välja om jag årkar pga att handbollen oxå håller på just nu. Nu ska jag snart se på mästarens mästare. Om nån undrar så känner jag Pejja Lindholm som är med där!! Nu har jag ingen mer att skriva!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0