oncontextmenu="return false"

Sundvall imorgon

Hello!<3 idag har det vart en bra dag på skolan. Förutom på klass rådet. För jag hade deadem hela dag för att inte vissa min lugg, men sen på rasten råka jag göra sönder det. och sen så skulle jag sitta framför hela klassen och ha klassråd och då satte jag upp luggen i en tofs. Ni kan ju tänka er hur det såg ut:P Nu kollar jag på Let´s dance och Laila Bagge äger fett. Jag vill se ut som hon när jag blir stor!! och imorgon blir det tjejdag i sundsvall med filip:P Vi ska till karri koko, ikea och birsta. Jag vet 4 saker jag ska köpa men det lär ju bli en anning mer saker:P Nu ska jag fortsätta att kolla på let´s  dance.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0