oncontextmenu="return false"

Tjejdag med Filip

Hejsan Svejsan<3 Idag har jag var i Sundsvall. Här kommer min dag:
Klockan sju imorse kom Marielle och co till oss. Sen så åkte viiväg till Sundsvall. Klockan halv tio var vi hos Karri Koko.. Han klämde på min svanskota omch nu känns det mycket bättre. Sen så åkte vi till Birsta och set första vi gjorde var att köpa ett par byxor åt mig. För på väg ditt märkte jag att det var hål i mina jeanse nästan precis under benen. Efter köpet av byxor så gick jag in på en toallet och bytte byxor:P Sen gick vi på Ikea och åt lunch, och gick om kring lite där. Och jag övertaladed mamma att köpa tallrikar som jag har velat att vi ska köpa sen jätte länge.... Sen så gick vi omkring på Birsta. Jag köpte en röd cardigan, ett vit linne, en lila kofta, ett par jeanse och lite mer .Men typ inget på Ikea. Sen åt vi på MC donalds, men ja goch Emmis var sur för att vi iwnte ville äta där. Men sen gick det över för mog och sen Emmis tror jag. Det verkade så i allafall. Sen så åkte vi hem. Jag och Hanna tänkte skriva men vi orkade inte. Vi satt och lysnade på musik och lite sånt. Efter typ en timme sa FIlip:
Mamma vi är vilse...
Och då skrattade alla, det låter inte så kul men det är det.
Och nu sitter jag här och kollar på köslaget som precis sluta. Imorgon ska jag kanske vara med Hannis för att vi ska fixa Hannas present. Nu ska jag kolla om vi har nåt gott och dricka och så ska jag sätta på mig myskläder. 
Tack för dagen Emmis och Hanna m co... 
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0