oncontextmenu="return false"

Veckan

Hejsan<3 Idag var skolan skoj tycker jag. Jag kom på att Simon var min tvilling och Joseph var Jossans. På musiken hade vi vikare han typ ägde sönder. Jag höll på att skratta i hjäl mig. På ansvart tiden var det lika tråkigt som alltid. Jag hade tänkt att packa till Stockholm och städa rummet men jag orkar inte:P Här kommer min vecka för alla er som anteknar:

Måndag - Handboll
Tisdag - Packa och städa rummet
Onsdag - Vara med Hannis och göra klart Hannas present och Hanboll
Torsdag - Vara med TSB<333 och handbolls match mot killarna.
Fredag - Åker klockan 6 på morgon till Stockholm<3
Lördag - Stockholm<3
Söndag - Stockholm<3

Puss på er alla bloggläsare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0