oncontextmenu="return false"

Nyårsafton

Tänkte berätta lite om nyårsafton tänkte jag!
Det började med att vi kl. 13.00 gick ner till Emmis och Hanna. Där fick vi glögg, och pepparkakor. Sedan så körde det igång med tävlingar. Barn mot vuxna. Första tävlingen var att vi skulle tolka på en räkost ( en slags madras). Där vann vuxna (tror jag) Sen så skulle vi skjuta slangbella med kokosnötter och där vet jag inte vem som vann. Sen så var ruggby i djupsnön och där vann oxå vuxna. Sen så åt vi lunch och spelade lite fotboll. Sen så skulle vi åka räkost nerför en backe och ta poäng, sen så skulle vi kasta lasso på en ren. Den avgjörande tävlingen var vem som skrek och hejade mest på Magnus när han spelade gittar och där vann barnen. Så barnen vann! Sen så åt vi middag (trerätters)i lappkåtan-1 Sen så blev detl ite mer fotboll. Sen så satt vi i en av lappkåtorna och hade allsång men Magnus, det var fett mysigt och kul! Sen så var det tolvslaget och Pomak dog! Försökte skicka sms till alla med dom gick inte fram och så blev det raketer. Sen så gick barnen in och hade skoj. Vid två gick vi hem (och vi var typ dom sista) När jag kom hem så satt jag vid datorn ett tag sen så gick jag och la mig.
Det var min nyårsafton.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0