oncontextmenu="return false"

Campus idag!





Idag var ju på Campus och spelade minigolf. Jag kom två, men jag måste bara berätta att jag gjorde holl in one (stavning?!).
Jag tog en massa bilder med min mobiel, men sen kom jag på att jag har tappat bort överföringssladden.
Men jag fick några bilder av Jossan.
Dagen har vart as kul, och imorgon blir det badet.
Men nu ska jag ut och sola lite granna XD

Bilder:

1. Sandra, Petro, jag och Jossan.
2. Jossan, Johan, Petro och jag.
3. Många personer XD

Kommentarer
Postat av: felicia m, FOTOBLOGG

hejhej (: <3

jag har en tävling på bloggen skulle du vilja vara med ? det skulle vara super kul (: <333

2009-06-09 @ 14:23:58
URL: http://feliciaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0