oncontextmenu="return false"

Inte kul slltså, inte kul.

Hejsan♥

Igår blev det inga inlägg, bara en ful bild.
Igår var det en BAD DAY, som bilden sa.
Vi hade ju brännbollstunering och jag fick inte vara med att slå, efterssom jag inte fick springa.
Och när vi var ute, så fick jag typ bollen 1 gång + att det var as kallt. Jag trodde mina fingrar skulle gå av.
När jag kom hem så var mina lår blå, och det var as läskigt.
Sen så mådde jag as dåligt, och jag frös och svettades varananom.
Sen när jag tog tempern så hade jag 38.6.
Så jag behövde vara hemma idag, men nu har jag bara 37.4, så det är bra.
Har nyss ätit annanas till frukost, mumms.
Det ikommer bli mycket inlägg idag, så kolla in mycket, ni som inte är på skolan.
Ha det bra♥


Kommentarer
Postat av: Cika

Vilken snygg design du har!

2009-06-05 @ 11:34:01
URL: http://cika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vi är två tjejer som driver en webshop ihop, med smycken till ett bra pris och god kvalite. Vi tänkte bara passa på att tipsa om att vi fått in lite nya smycken, check it out! Vi ber så hemskt mycket om ursäkt om du blir sur över den här kommentaren, det är mer menat som ett tips än reklam.



krya på dig :)

2009-06-05 @ 12:09:45
URL: http://cherrypearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0