oncontextmenu="return false"

Jag är såå rolig!

MOHAAAAHAHAHAAHA!

Visst är jag rolig!!
Självklart klippte jag inte mig så, hahaha.
Men jag har faktiskt klippt mig.
Jag tycker att det syns as väl, men ingen annan :P
Hon som klippte mig sa att jag blev examenfin, men jag tyckte jag blev examenful!
Hon klippte så himla ojämt så jag vet inte vad, men men.
På kvällen har jag vart på fotboll.
Vi tränade i 2 timmar och 10 minuter, längsta träningen jag har haft.
Och så fick jag reda på att det är på lördag vi åker till ytterhogdal, och jag som trodde det var imorgon.
Imorgan har vi sovmorgon till halv två!
Men jag ska upp nio för att se på Gabbes och Hannas skolavslutning XD
Aja, men imorgon kommer min klänning, upp på bloggen.
Kommer fler svar på frågorna sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0