oncontextmenu="return false"

Sorry att jag inte sa nåt..

Hejsan.

Förlåt att jag inte sa att jag skulle till ytterhogdal ihelgen, men kul att ni läser ändå.
Ja, som sagt var så hat mitt fotbollslag varit i ytterhogdal. Det har var as kul och as kallt.
Det har spö regnat hela tiden och typ varit 3+.
Vi hade delat upp i två lag, och mitt lag kom två i hela tuneringen och andra ope laget kom trea.
OPE ÄGER!
På vägen hem idag så hade vi as kul i bilen.
Jag, Maja och Ella satt typ och skratta hela vägen.
Haha maja och Ella stoppa upp ostbågar och godis i näsanXD
Men helgen har iallafall vart as bra.
Tack för en super helg och bra spelat alla!<3
Ha det bra<3

ps. har inte tagir EN ENDA bild i helgen!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

vi förstår;)

2009-06-15 @ 11:37:40
URL: http://jozefinesblogg.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej! du har kommit med i veckans blogg, så nu är det bara att börja rösta!:)

2009-06-15 @ 19:09:10
URL: http://jozefinesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0