oncontextmenu="return false"

Svar på frågor del 2


hur gammal är du?
när fyller du år?
favorit musik?
favorit godis?
var bor du?


sv:
 1&2. Jag är 12 och fyller tretton i Oktober.,
3. Jag gillar lugna låtar eller vad man säger :)
4. Jag äter inte godis just nu, men det är nog choklad :)
5. Jag bor i Östersund.

hur många ggr har du vart riktigt kär?

bäst relation med mamma eller pappa?

favorit blomma? ( varför just den)?

bästa minne?


sv:
1. En gång tror jag.
2. Jag har lika bra relation med båda :)
3. Vet inte, typ rosor. För att dom är fina :P
4. Har många minnen, men kommer aldrig glömma klassresan 2008 :P

1 Tjänar du pengar på din blogg?
2 Hur många besökare har du per vecka, c:a ?
3 Hur många timmar sitter du framför datorn.
4 Har du lust att göra en fin haeder till mig. :)
5 Gillar du att shoppa. :)

sv:
1. Nej det gör jag inte.
2. Ingen anning, men typ 350 blir det om jag har 50 per dag :)
3. Det bror på, ibland är det as länge och ibland inte länge alls, men minst en timme per dag.
4. Jag har itne gjort den jag har nu, och jag gör as fula så...
5. JAAAA!

Vilken kändis skulle du helst vara tillsammans med?
Vem är din bästa kompis?
Vilka affärer köper du dina kläder i?

sv:
1. Zac Efron :D
2. Jossan
3. Olika, men mest typ HM

hur mycket shoppar du för per månad?

sv: ingen anning, brukar inte räkna :)

Hahaha, inte så många frågor i den här delen XD


Kommentarer
Postat av: Jossan

nänä, dissa min fråga!XP<3

2009-06-12 @ 22:18:03
URL: http://jozefinesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0