oncontextmenu="return false"

Svaren är här!


Vilken är din favortiblogg??

sv: om jag måste välja en, så är det nog Kissies :)

Favorit band?? :)

sv: Alcazar! :)

 1.favorit färg? :) 
2. nämn de tre bästa sakerna med din blogg.


sv:
1. Min favoritfärg är ROSA!! :D
2.  Den är fin, cool blogg adress och mina besökare!

favorit årstid :)?


sv: det är nog sommaren, men hösten är oxå bra för då fyller jag år!

Har du nåt djur? Isf vilket?
Och vilken är din favorit?
Är du rädd för nåt djur?
Har du gjort nåt som du ångrar?


sv : 1. Ja, jag har fiskar :P
2. Mitt favoritdjur är delfiner.
3. Ja, jag är rädd för äckel spindlar!
4. Ja, det har jag säkert gjort, men jag kommer inte på nått just nu :)

vilken är din favorit dryck? :D

sv: jag tror det är cola :D

hur många läsare har du?

sv: jag har ungefär 50 läsare per dag :)

haru något syskon?
hur ofta äru inne på din blogg?
ngn kille?;D

sv:
1. Japp, jag har en lillebror.
2. Kanke fyra gånger per dag, om det är så du menar :)
3. Nej, jag är singel ;)

hur kommer det sig att du började blogga?

sv: först startade jag och min kompis en blogg, men sen ville vi ha en egen och då gjorde jag den här :)

vad heter du ?
din farmtid är ?

sv:
1. Jag heter Alexandra, som det står på header ;)
2. Jag vet inte vad min framtid är, men om jag fick önska så vill jag bli känd inom nånting och få tre barn :P

Vilken är din favorit glass? (:

sv: Jag gillar Ben & Jerrys :D

hur länge har du bloggat?
vilka bloggar läser du?


sv: 1. Jag har bloggat från den 25 augusti 2008
2. Jag läser mina kompisars bloggar, Kissies, Paous, Dessies, Blondinbellas, Fokis, Naztysbunny och Kenzas.

. Vilka länder har du rest till?
. VIlka länder skulle du vilja resa till?
. Hur många språk kan du tala?
. Vilka språk skulle du vilja tala?


sv:
1. Jag har vart i Danmark, Grekland och i Spanien 2 gånger.
2. Min dröm är att få resa till USA!
3. Jag kan tala tre svenska, engelska och tyska, men bara svenska flytande :P
4. Alla, men typ spanska, Japanska, egelska och tyska flytande XD

vilken är din högsta dröm ?
om du skulle bli en känd bloggerska , skulle du förändra något i bloggen då :) ?

sv:
1. Min högsta dröm är att få åka till USA och bli känd XD
2. Ja, jag skulle nog ha mer tävligar med finare priser och så. :)

vad är det du alltid har i väskan en vanlig vardag :)?

sv: jag andvänder inte väska på vardagen :P

läser du många bloggar? :)

sv: Ja, ganska så många :)

om en av dina närmaste skulle gå bort vad skulle du göra ?

sv: jag vet inte, det är så svårt att föreställa sig och jag vill inte att jag ska få veta heller!

skriv de tre mest positiva sakerna om dej.

sv: Jag är ofta glad, ganska snäll och dålig humor :P

är du kär just nu ? :)

sv: Japp :D

favoritfilm? :D

sv: Jag har många, men Titanic slutar jag aldrig tycka om :D




Jag orkar inte svara på alla frågor nu, men fler kommer i kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0