oncontextmenu="return false"

Äckelpäckel

Kykling ben!!

Helloo alla sötgrisar<3

Idag så har det vart en skojj dag, som alltid.
Första lektionen var det svenska, skulle egentligen spela in våran pjäs men Jonas var sjuk så vi får göra det på måndag, tror jag.
Sen var det SO och vi läste typ bara.
Efter det var det bild och där ritade vi ordspråk, jag suger verkligen på bild så min blev as ful.
På lunchen var det typ kyckling sak, och så började jag äta, och efter några tuggor så kände jag nåt hårt. Och då spotta jag ut det på talriken, och vet ni vad det var?
ETT KYCKLING BEN!
Det var så äckligt, jag vet att jag är töntig, men det var... BLHÄÄ! Och så hörde han som jobbar iköket det och då sa han att han skulle säga till fabriken som gör maten.
Sen var det klassråd, efter det fick vi se på några inspelade pjäser, dom var as bra (vissa) men våran kommer att äga... eller inte.
Nu väntar jag på att Let´s dance ska börja, sen tror jag att jag ska gå och lägga mig. För i morgon ska jag typ upp fem, närå men typ sex för att vi ska till Sollefteå och spela handbollsmatch.
Nu har jag inge mer att skriva.

Puss o godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Anonym



♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥



Nu finns det en ny sida där du kan få gratis

presentkort på skor :) du väljer själv från vilken

skoaffär! det är samma ägare som till gratismakeup :D

passa på nu när sidan är ny!! http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1292




♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥



NY SIDA DÄR DU KAN FÅ GRATIS PRESENTKORT I VALFRIA BUTIKER (BLA. NELLY.COM)



det är mycket enklare än te.x gratismakeup och gratisbio,

men behöver inte alls lika mycket poäng som där.

och nu när sidan är så ny och det knappt finns så många medlemmar

är det mycket enklare att samla ihop poäng och få hem flera presentkort :)



, http://www.freestreet.se/?r=1461 !!



♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥











2009-03-13 @ 21:54:25
Postat av: Tess

Nu är alla bilder från paris och eurodisney ute på bloggen

blir jätteglad för kommentarer



ha en toppen helg

2009-03-13 @ 22:09:13
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: ida

Våran pjäs SÖG ju! =)

2009-03-13 @ 23:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0