oncontextmenu="return false"

Bästisbyte

Hejsan♥

eftersom NÅN komentera att jag aldrig skrev så var jag ju tvungen att skriva ett ilägg eftersom det var en hel dag sen jag skrev.
idag så var skolan tråkig. på bilden blev jag och jossan sur på varandra, och då blev jag bästis med johan. men sen blev han bästis med jossan, och då blev jag bästis med jonas. men nu är jag och jossan glad på varanda igen, så tyvärr jonas, hahahahahaXD
efter skolan så var jag med jossan, och sen gick vi ut och hade jätte kul, hahahXD
sen så fråga elin om hon kunde va med oss, och det fick hon såklart. sen gick hon hem och då tog jag och jossan massa kort.
nu kollar jag på let´s dance. hoppas verkligen att laila vinner.
vem hejsar du på?
komentera vet´ja :p

pusspåer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0