oncontextmenu="return false"

Fjällen


Hejsan, har precis ätít hemmagjord hamburgare, mums... nu har jag inte bloggat på några dar så här kommer en förkortard version om mina dagar ifjällen:P

Torsdag - Kom till Storhånga vid tio, sen så var det ut och åka slalom, sen så åkte vi hem och käka lunch och sen så åkte vi till Vemdalen och åkte slalom, på kvällen spelade vi en massa roliga spel:P

fredag - var i björnriket hela dan, var as kul förutom att jag typ bröt benet:P

Lördag - åkte slalom i klövsjö på förmiddan och sen på eftermiddagen bblev det storhånga.

söndag - städade stugan, sen åkte vi hem. Var hemma vid halv ett sen så har jag bara sovit och slappat framför tv.

det har vart skit kul för er som undrar:P

Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0