oncontextmenu="return false"

ÖHK<33

Hejsan snejsan.

igår som alla kanske vet så blev ÖHK f-96 distriksmästare, inte för att skryta men....
det var iallafall as kul i kramfors förutom att vattnet vi drack smaka kloak.
 typ hela finalen små grina jag hela tiden för att mitt ben gjorde så ¤%/&! ont. fast jag spela ändå.
men alla tjejer var jätte duktiga, särsligt hannis. har aldrig sett henne så hilma  bra, men alla övertramp kunnde man ju räkna bort. o emma tog en dubbelt så stor tjej i försvar, kunde sagt flera saker om varje persson med orkar inte. men är iallafall as stolt över mitt älskade lag.
men nu kommer dagen.
vaknade vi halv åtta fast jag typ var uppe till tolv igår.
sen så fixa ja mig o vandrade i väg till skolan.
hade tråkiga lektioner, sen var det lunch.
efter de hade vi matte o sen idrott.
jag o petro gick. jag kunde inte spring pga av mitt onda ben som jag gjorde illa igår. och petros andledning var att hon inte orkade:p
nu ska jag snart äta middag o sen ska jag typ sova, haha är as trött.

puss på alla o tack tjejer för gårdagen.

Kommentarer
Postat av: Hanni Bannani

<3333333333333 fyfan vad bra du va !!!! Tack Tack du tog ju också en stor tjej :P

2009-03-23 @ 19:02:39
URL: http://peppparkakaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

tack, men du var bättre<3

2009-03-24 @ 21:11:23
URL: http://potismos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0