oncontextmenu="return false"

Sista seriematchen:(

Hejsan, som rubriken säger så var det vår sista seriematch idag, sorligt:( men men.. idag så började dagen med sovmorgon till kl. 06.00. Sen så var det upp och äta frukost och sen åkte vi till ATS, och sedan vidare till Sollefteå. På vägen ditt var Clara och Thea lite trött tror jag, iallafall Clara, hon satt och sa roliga saker typ hela tiden. Kl 10.50 hade vi match mot Sollefteå och vi vann så klar... men 18-8. Jag gjorde ett mål och Hannis fick sitt första gula kort, GRATTIS!<3:P
Sen så gick vi ner och duscha och sen gick vi upp och åt. Marre hade en parfym som lukta vanilj, den lukta såååå gott. Ville bara säga det, vid ett tror jag åkte vi hem.
På vägen hem var inte Clara tyst en enda gång. Jag skojar inte, men hon sa typ bara roliga saker så det var inget problemXD
När vi kom hem var Hannis här en stund, kulkul.
Måste bara berätta en sak:
Vi skulle beställa pizza, elr vi gjorde de menmen.... Sen så ringde pizzagubben för han  inte hittade vårt hus.
Han bah: Vart bor ni?
Ja bah: I ett vitt hus.
Och det skratta Hannis åt, eh jag är inge bra att förlkara.
vill bara säga en till sak:
Jag älskar pizzagubbar med mycket hårgelé typ bara Hanis som fattar:P
Men nu ska jag gå och hitta på nåt kul.
Ikväll är det melodifetsvalsfinal, vem hejar ni på? Komentera:D

Kraamm<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0