oncontextmenu="return false"

Skita rolig

Hejsan, nu har jag inte skrivit på ett tag men nu är jag tillbaka.

Idag var skolan skita skojj, vet inte vfr men den var allafall bäst.

SO - var inte roligast men ok
NO - kan inte va skojj
Slöjd - super skojj, vet inte vfr
lunch - mumsigt:P
Lång rast - Games med Joseph och Simon, skojj
Matte - Så där
Engelsa - okk
Hemgång - Superkul:P

Efter skolan var det träning. Vi typ bara träna försvar som enligt mig är dödstråkigt. på slutet gjorde vi nåt as jobbigt så nu har jag as ont i benen. Nu kollar jag på tv. Ska snart gå och ta lite popcorn efter som det är hokeymatch så har pappa poppat popcorn.
Ha det gött<

Pöss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0