oncontextmenu="return false"

rubrik?!

så less

är så jävla less på handboll just nu, det har vart så hilma skojj fram tills idag. då kände jag hur jäkla less jag är, och jag utveklas ingenting heller + att jag ser ut som en ko på ett ben när jag hoppar det är tur att det snart är slut på säsongen. vet inte om jag ska fortsätta nästa år, men om det fortsätter så här så är det bye bye handboll.

the day

skolan sög, sen så var det handboll och den sög som ni säkert har läst.
jossan sa en sak som gjorde dagen lite roligare:
- jag gillar att prata om kor, är inte de komiskt?
haha det var så himla bra.
nu kollar jag på tv och ska fortsätta med det.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

men flicka lilla varför ska du sluta med handboll? (: <3

2009-03-30 @ 20:47:20
Postat av: SD

vf ska du sluta med handboll?<3

2009-03-30 @ 21:03:45
Postat av: Jossan

jag är kanska KOmisk:P<3

2009-03-30 @ 21:06:59
URL: http://jossefinesundquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alexandra Leding du ska inte sluta med handboll för då får du en boll upp i röven xD

2009-03-31 @ 21:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0